Toveripäivät Kiljavan opiston Toveriliiton vuosikokous ja Toveripäivät järjestetään aina keväisin sopivana viikonloppuna. Toveripäivillä on pitkä perinne ja siellä on tilaisuus tavata vanhoja ystäviä eri vuosikursseilta. Toveripäivillä on myös aina ollut järjestettyä ohjelmaa kuten trubaduureja, yhteislaulua, karaokea, sketsejä, puheita, näyttelyitä jne. Toveripäiville on myös mahdollisuus kutsua oma vanha kurssinsa erityiseen kurssitapaamiseen. Jos joku on innokas järjestämään oman kurssinsa kurssitapaamisen toveripäivien yhteyteen, toveriliiton hallitus on valmis postittamaan kutsut tapaamiseen toveripäivien kutsun yhteydessä. Hallitus voi myös varata mahdollisuuksien mukaan opistolta sopivat tilat kurssitapaamisen järjestämiseen. Kiinnostuneet ottakaa yhteyttä esimerkiksi Palaute -sivulta löytyvän sähköpostilinkin kautta. Vuoden 2017 vuosikokous ja toveripäivät pidettäneen Kil- javan opistossa lauantaina 22.04.2017. Varaa päivä kalenteriisi. Tar- kempi aika ja ohjelma varmis- tunee helmikuun 2017 lopulla. Alla joitakin toveripäiväkuvia eri vuosilta